Wysyłka i dostawa zamówienia
Aktualny status Twojego zamówienia możesz śledzić poprzez zalogowanie się w na swoim panelu klienta. Jeśli zakup produktów dokonałeś/łaś jako gość to aktualny status zamówienia otrzymasz na maila, który został podany w zamówieniu.
Łatwym sposobem także na sprawdzenie statusu jest wpisanie numeru zamówienia i adresu mailowego na stronie: https://sendopolska.pl/sledzenie-zamowienia/ wtedy automatycznie pokaże się aktualny stan zamówienia.
Każdą paczkę staramy się wysłać w terminie do 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub wybraniu płatności za pobraniem i otrzymaniu pełnych danych do wysyłki. Zazwyczaj jednak paczkę wysyłamy w 24h od zaksięgowania wpłaty. 😉
Paczki w naszym sklepie wysyłamy z pomocą firm kurierskich DPD i InPost. Wysyłka paczki kurierem DPD jest możliwa przy przedpłacie i za pobraniem, zaś wysyłka paczki InPost jest możliwa przy przedpłacie do paczkomatów w całej Polsce.
Koszty dostawy:
Do zamówień powyżej 100 zł i płatności przelewem tradycyjnym lub PayU przesyłka jest GRATIS!
1. Kurier DPD (przedpłata) – 12 zł
2. Kurier DPD (za pobraniem) – 15 zł
3. Paczkomaty InPost (przedpłata) – 12 zł
Realizujemy przesyłki wyłącznie na terenie Polski.
Zamówienia
Składając zamówienie możesz je opłacić za pośrednictwem serwisu płatności elektronicznych PayU lub wykonując tradycyjny przelew bankowy na nasze konto. Dane do przelewu otrzymasz w podsumowaniu zamówienia na maila.
Możesz także wybrać opcję płatności za pobraniem, wtedy za zamówienie płacisz kurierem gotówką lub kartą płatniczą.
Możesz także wybrać opcję płatności za pobraniem, wtedy za zamówienie płacisz kurierem gotówką lub kartą płatniczą.
Jeśli okaże się, że otrzymałeś/łaś błędne lub uszkodzone produkty w zamówieniu skontaktuj się z nami telefonicznie 515 304 454 lub napisz do nas na adres: kontakt@sendopolska.pl
W celu usprawnienia procesu wyjaśnienia sprawy pamiętaj, żeby w zgłoszeniu mailowym podać wszystkie niezbędne dane oraz zdjęcia otrzymanej przesyłki z uszkodzonymi lub błędnymi produktami.
Kontakt telefoniczny lub mailowy jest najszybszą metodą kontaktu z nami. Prosimy w tych sprawach nie pisać na nasz profil na Facebooku lub Instagramie.
W celu usprawnienia procesu wyjaśnienia sprawy pamiętaj, żeby w zgłoszeniu mailowym podać wszystkie niezbędne dane oraz zdjęcia otrzymanej przesyłki z uszkodzonymi lub błędnymi produktami.
Kontakt telefoniczny lub mailowy jest najszybszą metodą kontaktu z nami. Prosimy w tych sprawach nie pisać na nasz profil na Facebooku lub Instagramie.
Tak, możesz dokonać zmiany adresu dostawy ale tylko gdy zamówienie nadal ma status “w trakcie realizacji” W celu dokonania zmian w danych do dostawy prosimy o kontakt telefoniczny 515 304 454 lub mailowy: kontakt@sendopolska.pl
Prosimy w tych sprawach nie pisać na nasz profil na Facebooku lub Instagramie.
Kontakt
Telefon
+48 500 844 270
kontakt@sendopolska.pl